Doen of laten doen?

Mensen helpen de gewenste keuze maken: Trift gaat met jouw vraagstuk aan de slag. Of kies één van onderstaande workshops en leer, samen met je collega’s, hoe je doelgedrag zo effectief mogelijk kunt realiseren.

Want weten wat mensen doen, is nog geen inzicht. Waarom ze het doen, is dat wel.

De opzet hangt af van de groepsgrootte, branche en het kennisniveau van de aanwezigen. We maken alle sessies op maat en geven graag een gedetailleerde opgave.

Al vanaf
450,-

Specifiek of algemeen

We nemen je graag mee in onze specialismen. Kom bijvoorbeeld alles te weten over het financiële brein van donateurs in onze anchoring sessie. Of leer (on)bewust gedrag veranderen in onze nudging & boosting workshop. Weten wat mensen tegenhoudt? Volg dan onze barrièresessie. Begin je liever bij het begin? Bekijk dan onze gedragspsychologische workshops hieronder.

Introductie Gedragspsychologie kickstart

Krijg begrip waarom we wel of niet reageren op communicatie. Leer waarom de meeste mensen niet-responderen op jouw campagnes en wat je daaraan kunt doen. Psychologen Cialdini en Kahneman zullen met hun theorieën de revue passeren.

Je leert waarom ons oerbrein gevoelig is voor schaarste of wederkerigheid en hoe je dit direct kunt toepassen op je site of in je campagnes. Deze sessie doen we veel om bedrijven/teams te inspireren en los te weken van hun standaard.

Duur: powersessie van 2 uur

Vul aanvraagformulier in
Welke onderwerpen kunnen worden behandeld?
  • De 7 universele overtuigingsprincipes van Robert Cialdini
  • Onze twee denkwijzen en hoe we omgaan met onzekerheid volgens Daniël Kahneman

Vergelijk onze
andere diensten

  • Introductie
  • Standaard
  • Pro
Introductie
Standaard
Pro
De 7 universele overtuigingsprincipes van Robert Cialdini
Onze twee denkwijzen en hoe we omgaan met onzekerheid volgens Daniël Kahneman
Gedrag veranderen met Susan Michie’s COM‑B behavior change model
(De)motiverende krachten achter gedrag volgens Kurt Lewin + onze Barrière Methodiek®
3 andere snelle, makkelijk toepasbare theorieën
Jouw eigen case!
  • Doelgedrag definiëren
  • Barrières in kaart brengen
  • Oplossingen ontwerpen

Help, ik heb haast!

Meer interesse in een quick fix? We kunnen ook een psychologische blik werpen op jouw campagne, communicatie of website. Dan geven we je direct concreet advies, gebaseerd op wetenschappelijke inzichten.

Neem contact op